Reklamace a reklamační řád

Autorizovaný záruční i pozáruční servis
Náš speciální tým je zaškolen pro záruční i mimozáruční servis přístrojů nabízených skrze Lunafit.cz
Tel.: +420606221220
PO-PÁ OD 10:00 DO 18:00
- Záruční servis přístrojů EMSzero
- Po-záruční servis přístrojů EMSzero
- Revize přístrojů EMSzero
- Repasovaní přístrojů EMSzero
- Odborná diagnostika přístrojů EMSzero
- Záruční oprava přístrojů i příslušenství do 24 hodin od přijetí k servisu
- Oprava přístrojů EMSzero na počkání (záleží na závadě)
- Oprava příslušenství k přístrojům EMSzero na počkání nebo do 24 hodin po Čr a Sk
V případě nutnosti můžete využít jednoduchý kontaktní formulář níže, kde popište závadu na vašem zařízení či dotaz ohledně funkčnosti stroje.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.
📝 Reklamační řád společnosti Altisource s.r.o. (E-shop Lunafit.cz)
I. Obecná Ustanovení
Tento Reklamační řád se vztahuje na prodej zboží společností Altisource s.r.o., se sídlem Kloboukova 2256/65, Praha 4, IČO 05530393, prostřednictvím e-shopu lunafit.cz. Reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv kupujícího z vadného plnění a práva ze záruky.
Spotřebitel je kupující, který nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
II. Odpovědnost Prodávajícího za Vady
A. Zákonná Odpovědnost za Vady (Spotřebitel)
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá za to, že zboží:
-
Odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným smluveným vlastnostem.
-
Je vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasil.
-
Je dodáno s ujednaným příslušenstvím a návodem k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
Zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění pro spotřebitele činí 24 měsíců od převzetí zboží.
B. Práva Kupujícího z Vadného Plnění (Spotřebitel)
Má-li zboží vadu, může spotřebitel požadovat:
-
Odstranění vady:
-
Dodáním nové věci bez vady, ledaže je to vzhledem k povaze vady nepřiměřené.
-
Nebo opravou věci, ledaže je to vzhledem k povaze vady nepřiměřené.
-
-
Přiměřenou slevu z kupní ceny.
-
Odstoupení od smlouvy, jestliže:
-
Prodávající vadu neodstranil nebo odmítl vadu odstranit.
-
Vada se projevuje opakovaně (třetí stejná vada nebo čtvrtá různá vada).
-
Vada je podstatným porušením smlouvy.
-
C. Podnikatelé (Nákup na IČ/DIČ)
Práva a povinnosti se řídí Občanským zákoníkem bez použití speciálních ustanovení o spotřebitelském prodeji. Kupující (podnikatel) je povinen oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží. Zákonná lhůta 24 měsíců pro uplatnění práv z vad se neuplatní; uplatní se pouze záruka za jakost, pokud byla smluvně ujednána (viz Čl. X VOP)
III. Postup Uplatnění Reklamace
-
Oznámení reklamace: Kupující je povinen oznámit reklamaci písemně (e-mailem na lunafitcz@seznam.cz) nebo zasláním na adresu sídla Prodávajícího. Pro urychlení procesu doporučujeme použít vzorový formulář pro reklamaci.
-
Identifikace vady: V oznámení musí kupující uvést své kontaktní údaje, číslo objednávky/faktury a přesně popsat vadu a uvést, jaký způsob řešení vady požaduje (oprava, výměna, sleva, odstoupení).
-
Doručení zboží: Kupující odešle reklamované zboží (včetně veškerého příslušenství, pokud možno v původním obalu a čisté) na adresu Prodávajícího. Náklady na doručení oprávněné reklamace hradí Prodávající.
-
Potvrzení reklamace: Prodávající potvrdí kupujícímu přijetí reklamace (e-mailem) s uvedením, kdy ji obdržel a jaká je předpokládaná doba vyřízení.
IV. Lhůty pro Vyřízení Reklamace
A. Spotřebitelé
Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlou
B. Podnikatelé
Zde zákonná lhůta 30 dnů neplatí. Reklamace se vyřizuje v přiměřené lhůtě po obdržení.
V. Vyloučení Odpovědnosti za Vady
Odpovědnost Prodávajícího za vady se nevztahuje na:
-
Zboží prodávané za nižší cenu, a to na vadu, pro kterou byla sleva poskytnuta.
-
Opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním.
-
Vady použitého zboží odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí.
-
Vady vzniklé neodborným zásahem, používáním v rozporu s návodem k použití, nebo poškozením způsobeným vnější událostí (např. pádem, nevhodnou údržbou).
VI. Adresa pro Uplatnění Reklamací
Reklamované zboží a písemné oznámení (reklamační formulář) zasílejte na adresu:
Altisource s.r.o. Reklamační oddělení [Lunafit - OC Chrpa - Krejnická 2021/1, Praha 4]
